Har problem med att vdr kraschar lite då och då. Fick råd från xbmc forumet att använda ett os med nyare kernel. Har uppdaterat min kernel på min befintliga server men frågan är om det räcker?

Största problemet för tillfället är annars att min cam slutar fungera när man inte tittar på tv. Kan titta en hel dag utan problem men dagen efter är det bara tomt när man tittar på cam status. Startar om och det fungerar igen.