Mjukvaran är är från Januari när jag köpte den, kanske bör uppdatera den! Ska först söka manuellt som du säger men var hittar jag frekvenserna, sen byta till Blackhole! Vet du Var jag hittar den imagen? Tack så länge.
Mjukvaran är är från Januari när jag köpte den, kanske bör uppdatera den! Ska först söka manuellt som du säger men var hittar jag frekvenserna, sen byta till Blackhole! Vet du Var jag hittar den imagen? Tack så länge.
Började kika lite på det du skrev atomized, men har jobbat i sexton timmar så huvudet fungerar inte längre, kikar på detta imorgon, natti.
Jag använder inte Boxer själv så jag kan inte garantera vad som är lösningen. Det var bara förslag på lite ideér du kan prova.
Edit:
Frekvenserna hittar du i denna lista:
http://www.teracom.se/Sandarinformat...kvenstabeller/
Sök upp din TV-sändare i listan och tryck på "Mer info" så ser du frekvenserna.
Det är väl lika bra att prova manuell kanalsökning först eftersom det är enklare än att byta mjukvara.![]()
Senast redigerad av atomized den 2014-03-27 klockan 22:20.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Då har jag provat med manuell sökning vilket inte fungerar, vad jag än skriver för frekvens så söker den på 474mhz söm är förinställt. Typ av sökning är singeltransponder och komplett. Har lagt in senaste open pli vilket medförde att epg info syns i displayen vilket jag efterfrågat tidigare så det är något positivt!
Får prova med Blackhole vid ett senare tillfälle eller om det kanske finns något plugin.
Vore intressant att veta om det finns något på 474 hos dig, ja på din mast.
föga HD på den frekvensen va ??
förövrigt fick jag själv lägga till HD muxarna själv i xml filen, har du dem i din xml fil ???
de verkar vara med i denna i filarkivet här http://www.comhit.net/downloads.php?do=file&id=1299
teracom o filen verkar stämma vid en snabbtitt.
så då är det väl bara att prova förslagen ovan och det är väl fö inget fel på BH.
ja avseende dalsjöfors..