Hmmmm.
Inga svenska kanaler kan du få "gratis", du måste teckna ett abbonemag, då kan du se CanalDigitals HD kanaler, men inte Viasats HD.
Hmmmm.
Inga svenska kanaler kan du få "gratis", du måste teckna ett abbonemag, då kan du se CanalDigitals HD kanaler, men inte Viasats HD.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
ok så jag var helt ute och cyklade som jag troddemisstänkte att man kunde satsa på dyrast LNB för att få in krypterade kanaler gratis.. så även om jag skaffar 4,9graderE (viasat)0,8grader w (cmore) LNB måste jag sen betala för att låsa upp de kanalerna.. fan då.. va är nästa steg här då cardsharing och leta upp koder på webben :P jag vet att det inte är tillåtet här osv... så det är kört med andra ord och de kan lika gärna skaffa sin dumma ip box och jag kommer bli helt utan mina svenska kanaler samt national geographic och alla diversa dokumentär kanaler samt viasat sport
((( ohh va dåligt
sånt ä livet![]()
ok men vilken box ska man satsa på som man kan göra det mesta med![]()
finns väl dreambox vu+solo2 bara att leta
Det är bara i marknätet, samt kabel-TV nät där det finns gratiskanaler. Men egentligen är dom inte gratis för man ska betala radio och TV avgiften, och för kabel-TV så kan det vara så att kanalerna ingår i hyran. I övrigt finns det gratiskanaler via satellit men utbudet är begränsat och det finns definitivt inte några svenska kanaler via satellit som är gratis.