Ok. Bra att veta, men det är ju jättebra av comhem, hur många har ens möjligheten att uppdatera en CA-modem (CAM), det är ju tekniskt krångligt, så hur många har då ens prylar som behövs. Det där är faktiskt skitdåligt.

Man borde kunna skicka in icke fungerande CA-moduler till comhem och att man då får typ 100kr rabatt eller något sådant, när man beställer en ny. Det här är ju tillverkarnas problem av CA-modulerna eller Comhems fel. Helt sjukt.

Attans tur man inte har comhem, aldrig haft, och dom jag känner som haft har bara tittat på det analoga utbudet.