Ehm, jo det går att uppgradera själv, precis som med firmware och hela den biten. Problemet är ju främst, vem har kvar PCMCIA idag ? de flesta laptops har det inte, och eftersom alla CA-moduler fortfarande har den typen av anslutning så är det ju enkelt att uppgradera själv
Det är ju sjukt, ska dom ändra vart annat år eller så bara för att motverka kortdelning eller vad det nu är, nej, då kan folk skaffa annan teknik, ta emot via parabol eller liknande. Konstigt är ju också att man förut propsade på att "nu kan man äntligen använda inbyggda boxar". HA, så mycket för det. Fortfarande är det så att externa boxar är säkrast och mest sannolikt att det fungerar.
TV-bolagen (eller TV- och Film- industrin) vilka typer.





Svara med citat
