Resultat 1 till 10 av 30

Ämne: DISECQ switch 2-1 Biltema

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #20
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Det är ofta värt att lägga upp några hundralappar extra för att få en bra DiseqC-switch. Tänk på att switchen överlever flera boxar. Det är lite lustigt att folk snålar på en switch som kostar 300-400:- och räcker i 10-15 år när de samtidigt köper ny box vartannat år för 3000-5000:-.

    Top of the line vad gäller DiseqC-switchar är Spaun. EMP brukar också vara helt OK om man vill ha ett billigare alternativ. Själv skulle jag inte köpa någon DiseqC-switch av annat märke oavsett vad som påstås i reklamen eller av säljare.

    Här t.ex. finns skapliga priser på Spaun och EMP:
    http://www.satvision.se/diseqc-switchar-c-98.html
    http://www.zulanit.com/index.php?id_...r=category&p=2

    Vill du sedan att dina switchar ska hålla bra och funka i många år så sätt dem inne på vinden istället för ute i regnet!
    Senast redigerad av atomized den 2014-05-28 klockan 22:37.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


Liknande ämnen

  1. Switch
    Av lucafer i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-05-19, 22:24
  2. Fel på switch?
    Av Mr_kenoBoy i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-06, 11:46
  3. DB Switch
    Av gorvas i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-09, 19:00
  4. två LNB och switch
    Av teebees i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 15:32
  5. Hur bra fungerar motorstyrning med disecq 1.0?
    Av m_johan84 i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-20, 11:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss