Har en 7020HD med openpli 4 och så lite problem att jag glömt av hur man gör mellan gångerna det strular.
Har en 7020HD med openpli 4 och så lite problem att jag glömt av hur man gör mellan gångerna det strular.
openpli 4, dm800se-c clone,
root@dm800se:~# uptime 12:11:20 up 25 days, 15:06, load average: 0.07, 0.03, 0.05
och då bytte jag till ett större grenuttag.. aldrig några problem
Tiviar alpha + en utmärkt TV-tittarbox då den har CI+ inbyggt + att hårddisk kan byggas Internetfunktioner som mediaspelare är inte i ordning ännu. Med tanke på inläggen på Tiviar-forumet här är jag den ende som har en sådan på ComHit.
De gamla AZ-boxarna med den senaste (troligen sista...) originalFW gick/går också som en klocka. Om tidigare FW behöver vi inte prata....
Jag har Vu+ duo2 med 4st mottagere i. Spelar in på en USB HD.
Hade lite stul i början men fick superbra hjälp här med inställningar för BH. Funkar klockrent.
Enda som jag kan anmärka på är att fjärrkontrollen har små knappar men det är ju en annan sak.
Jag kör en DM800se -S (klon) med ramimaher image icvs.
Jag kör väldigt mycket timerinspelningar på Hddn, samt en hel del timeshift också, men även streamar film till den från windowsburken.
Bra stabil signal. inge problem med ljud och bild.
Den går väl i snitt 2-3 månader i stöten. Mesta felen beror nog på att jag mixtrar med olika saker på boxen.
Vill nog påstå att sista 12 månaderna resulterat i max 2 "hängningar"