Kan också tänka mig att betala nån hundring för ett utgånget boxerkort

Skicka PM

MVH


Citat Ursprungligen postat av micklarn Visa inlägg
Kan jag mao ha ett utgånget Boxerkort i CA-modulen och på så vis se TV4 HD?

Om någon har ett utgånget Boxerkort, skicka ett privat PM så är det värt nån hundring.