Kan också tänka mig att betala nån hundring för ett utgånget boxerkort Skicka PM MVH Ursprungligen postat av micklarn Kan jag mao ha ett utgånget Boxerkort i CA-modulen och på så vis se TV4 HD? Om någon har ett utgånget Boxerkort, skicka ett privat PM så är det värt nån hundring.
Seasoninterface, Humax CX-1201C, Samsung DCB-B270Z, MP3.6 usb, WindowsXP/7, Fausto1.44
Visa taggmoln
Forumets regler