Inte ännu skall kolla imorgon, tänkte skifta huvud så får vi se..
Har inget viasat ännu så kan inte prova om man får bild på via kanalerna.
Inte ännu skall kolla imorgon, tänkte skifta huvud så får vi se..
Har inget viasat ännu så kan inte prova om man får bild på via kanalerna.
Kan också vara DISEqC-switchen ifall hen har någon
Provat utan svitchen också..
Det var fel på lnb't.
Tackar alla för tips och råd.