Hmmmm.
Sparka ut den personen !!!
Hmmmm.
Sparka ut den personen !!!
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
det finns just nu personer från vissa bolag som är väldigt aggresiva o vill komma in
Matkoh, Atomized och ni andra som är lite vassa på unix.
I teorin, om man symlänkade config filen till en sshfs montering så borde det väl fungera? Men stödet för för det är väl aningens begränsat i Enigma boxar. Där har du kanske en möjlig lösning Zacco..
Men det bästa är att inte dela utanför huset, eller sätta upp en vpn om du nu ska titta i stugan så du slipper öppna några portar
Jo, det är ju så att ingenting är omöjligt i UNIX, det är bara frågan om hur krångligt det är...
Men som du säger så finns nog inte stödet för sådana övningar i Enigma 2 och antagligen är det ganska krångligt att försöka få till något liknande.
Sedan är det ju så att om man kommer åt servern så kommer man åt allt ändå så jag vet inte om det är mödan lönt.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Ja, jag sa inte att det skulle vara enkelt
Men det finns en teoretisk möjlighet, på samma sätt som att det eventuellt finns liv på andra planeter.....
Är det inte så enkelt som så att de flesta emulatorer har en växel för sökväg till configfilen,
och borde det då inte fungera med UNC sökväg ??? ((eller finns inte det i UNIX))
Sedan kan ju den ligga på en en krypterad hårddisk, sedan lite homeautomation på det.
Så kan du försöka hinna slå av den innan NI hoppar in genom dina fönster,
såsom de gjort vid några tillslag mot pedofiler på slutet.
Förövrigt hade jag en påstridig Kirunarepresentant på dörren häromdagen, hen var väldigt påstridig.
Trodde hen skulle återkomma med kollegor/polishandräckning, sedan jag smällt igen dörren och "vänligen" bett hen försvinna.
Men jag har inte sett hen mer.