Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: HjÄlp Med Slipstream

HjÄlp Med Slipstream

Jag har problem med att få någon fun-fil att använda till slipstream funcard. Jag har guldkorts filer ee och pic, är det något jag kan använda?
    Jag har alla 3 slipst-filer + morphex 3.7. Vad ska jag göra jag har kollat guider o dyl, men jag vore glad om någon vill hjälpa mig på traven lite!!
    fire

Gäst
    Vad är det du tänker göra? Enbart ett kort för remote update eller AU också... Vad klarade dina guld filer?

1) Leta reda på Funprom, öppna exempelfile för boxer som följer med slipstream. Alla idents är klara, saknas bara nycklar och PPUA, UA.

2) Om endast RU lägg bara in aktuella opkeys och bränn kortet med din brännare. Om MP 3.5 kör med MultiProg.

/Spock

gk

Jag har ett gk som fungerar som ett remote men det har klarat många uppdateringar utan att jag har behövt att koda om, har mp 3.5. Jag är lite trög på ppua ua och jag vet ej hur jag ska göra. Vad saknas!?
    fire

Gäst
    Som jag skrev, om du skall göra ett remote med slipstream skippa bara att lägga in PPUA och UA, de används vid kort addressering för AU. Eftersom det inte är aktuellt kan du låta bli dessa. Använd exempelfilen för Boxer så är idents klara och du behöver bara programmera.

/Spock

Liknande ämnen

1. slipstream
    Av |AMD| i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-12, 11:01
  2. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-09-03, 19:09
  3. Hjälp Zamora ang slipstream
    Av Lelle i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 09:43
  4. Ang Slipstream.
    Av Purra i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 13:56
  5. Slipstream
    Av Stridis i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 07:33

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss