Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Ny Samsung DSB-H670N - Fastnar på "Vänligen vänta"

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av ljtheman Visa inlägg
    ok, får testas vidare här lite. Kan man plocka fram pin-koderna via konsolen? Inställningar kräver PIN-kod. Har testat med 0000
    Jag kom in med 0000. Vill inte skrämma upp dig, men efter att jag parade ett kort till boxen så krävde den att kortet skulle sitta i för att jag skulle få komma vidare till återställningen.

Citat Ursprungligen postat av Rags32 Visa inlägg
    Jag kom in med 0000. Vill inte skrämma upp dig, men efter att jag parade ett kort till boxen så krävde den att kortet skulle sitta i för att jag skulle få komma vidare till återställningen.
    Du är grymt! Det stämde. PIN 0000 fungerar när kortet suttit i ett tag.
    Vad är det jag måste ställa in för att undvika att boxen uppdateras? Vill ju inte tappa konsol läget.

Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av ljtheman Visa inlägg
    Du är grymt! Det stämde. PIN 0000 fungerar när kortet suttit i ett tag.
    Vad är det jag måste ställa in för att undvika att boxen uppdateras? Vill ju inte tappa konsol läget.
    Boxen uppdateras enbart om den är i Standby-läge under nattetid med kabel inkoppplad. Tror tiden var 01:00-04:00 om man läste handboken från Viasat. Var medveten om att boxen försätts automatiskt i Standby-läge när du kör CTRL+4 så det är bäst att du kör det du vill göra under dagtid. Jag körde som max till 22:00.

Färsking
    Reg.datum
    Dec 2012
    Tackad
    1 gånger
    Du skal holde dig langt væk fra 12054. Der kommer opdateringer til boksen med ny firmware. Ikke kun om natten. National Geo HD er en god kanal at teste med. Der kommer ingen opdateringer der ændrer firmware. Har selv prøvet at boksen pludselig skrev at den ville opdatere men tog bare strømmen og startede den igen så var der ingen problem og version .119 var stadig i boksen
    Mvh
    Peter1231

Liknande ämnen

1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-12-11, 14:00
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-02-04, 19:44
  3. Fastnar vid "booting"
    Av vic20 i forum AzBox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-25, 21:13
  4. Ledsnat på att vänta på "koder" till season
    Av ankaon i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-05, 19:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss