Tack men nej, jag har sökt igenom ALLA trådar här på Forumet (är ingen forum-noob) och Googlat på ämnet i flera dagar, och jag är en j-vel på att Googla...
Har inte hittat något som kan hjälpa mig hitta rätt bland inställningarna. Lite konstigt, det borde finnas fler än jag med samma box, Parabol / Single Cable LNB m.m. men som löst det?
Det som förvånar mest här i Satellit-världen är hur lite detaljer folk delar med sig av när dom lyckats med något. I de allra flesta trådar står det mest att "jag löste det", men inte hur...
Jag brukar grotta ner mig i forum osv när jag försöker lära mig något nytt, men antingen är allt så självklart när det gäller Satellit-TV eller så är kanske de flesta inte så forumvana som söker sig till dessa forum, för det är minst sagt svårt att hitta information på egen hand. Hoppas i alla fall att någon kan hjälpa mig. Jag tror inte ni hittar lösningen i någon annan tråd här, jag har som sagt sökt igenom ordentligt och provat det mesta jag kunnat läsa mig till. Behöver nya infallsvinklar.
Tack.