Jag laddade ner multi quickbutton men jag fattar inte mycket där. Openpli 4. Hur ändrar jag knapparna i det programmet?
Jag laddade ner multi quickbutton men jag fattar inte mycket där. Openpli 4. Hur ändrar jag knapparna i det programmet?