Får väl testa Blackhole, har du någon länk till deras camar?
Får väl testa Blackhole, har du någon länk till deras camar?
CCcam till Blackhole har vi i filarkivet. http://www.comhit.net/downloads.php?do=file&id=1314
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Gör den ???
Måste du inte trycka blå och någon höger/vänsterpil ???
Och..??
Är det några problem att en gång ställa in vilken cam som ska vara default? Jag har aldrig upplevt det som något problem. Minns inte ens om jag behövt att göra det, i så fall har det väl gått på rutin.
Det är inte jag som skapat filen utan det är en fil jag hittat på nätet som jag tycker fungerar bra för mitt behov. Jag har sedan lagt upp den i filarkivet när det var någon annan som frågade efter den. Om den inte duger åt dig så får du gärna ladda upp en annan fil.
End of discussion!
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
OK, det var en öm tå.
Men inga problem med en EOF för min del.