Hmmmm.
Du kan installera en softcam i din dreambox & stoppa in kortet i boxen & du får bild, dock inte på så många HD-kanaler.
Hmmmm.
Du kan installera en softcam i din dreambox & stoppa in kortet i boxen & du får bild, dock inte på så många HD-kanaler.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Jag har inte Dreamboxen kvar (kanske skulle skrivit det)
Jag är ute efter att kunna spela in TVavsnitt som jag inte får tag på från något annat ställe och tänkte därför byta box.
Om jag förstår dig rätt så går det inte att få samma funktionalitet som "originalboxen" med Dreambox (eller annan box)?
Hmmmm.
ComHemboxarna spelar in och sparar KODAT, vilket innebär att du alltid måste ha kortet i. Har du en Dreambox (eller annan Linuxbox) så spelar de in OKODAT, och du kan alltid se på en inspelning även utan kort. Du kan dessutom se på inspelningen på ex. din dator. Tror inte ComSlem klarar det. Vet inte vad du söker för "funktionalitet, men Dreambox, VU+ vinner över orginalboxen alla dar i veckan.
Linux rules!
Hmmmm.
Enkelt svar : Glöm det. ComSlems HDkanaler (förutom några få) ör låsta till din bajamaja (orginalbox).
Linux rules!
Hmmm.
Satt upp en parabol & fixat valfri Linuxbox -> då kan du spela in det mesta. (Dock inte Viasats HD-kanaler).
Linux rules!