Det sägs att det ska gå att få det att funka med sid-linking, men har inte sett någon som lyckats än och vet inte vilka kanaler man ska länka från.
Om någon vet vilka kanaler man ska länka mellan, så får ni gärna skicka ett PM.
Det sägs att det ska gå att få det att funka med sid-linking, men har inte sett någon som lyckats än och vet inte vilka kanaler man ska länka från.
Om någon vet vilka kanaler man ska länka mellan, så får ni gärna skicka ett PM.
jag kör oscam nu med cd kortet i servern. kan jag skaffa clone+ och sätta kortet i clone+ och köra en vitbox (den är pairad med kortet) på ett slav kort för att se hockeyn och kör ett slav kort i oscam så alla opairade kanaler funkar som vanligt?
Om jag inte minns fel från annan tråd så ska kortdelning fungera på flera boxar, med typ clone+ så länge kortet är kopplat till flera boxar hos CD, har för mig man kunde koppla tre stycken boxar till samma kort eller något sådant. Men man får nog ringa CD och fråga. Inte säker på att det var sant, har själv inte ringt och frågat. Men rent tekniskt sett borde man kunna koppla ett kort till många boxar men vilka begränsningar som finns osv avgörs ju av tekniken, det vet jag inget om tyvärr.
Sedan är ju frågan om man kommer att "paira" flera kanaler. Än så läge ser det väl bara ut som att man pairar eftertraktade kanaler, typ film, sport osv men bryr sig inte så mycket om dom vanliga kanaler, antagligen för att dessa finns hos flera andra leverantörer men vem vet, allt kanske blir pairat till slut ?
Och hittar någon ett sätt att komma runt detta kommer bara nya standarder utvecklas och nya boxar utvecklas. Allt för att stoppa kortdelning där folk tjänar pengar på det, alltså kortdelning på internet !