Vad jag kunde läsa mig till i olika datablad skiljer det inget väsentligt i specifikationer mellan S8550 och SS8550. Så det låter inte så troligt att det skulle hjälpa att byta den transistorn.
Vad jag kunde läsa mig till i olika datablad skiljer det inget väsentligt i specifikationer mellan S8550 och SS8550. Så det låter inte så troligt att det skulle hjälpa att byta den transistorn.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Har nu pratat med en polare som är väldigt duktig gällande elektronik och han säger att de är andra kretsar som saknas. Får se hur detta löser sig återkommer![]()
Hej therocco!
Menar du att det fysiskt saknas komponenter på kortet eller att de hittat att man kommer behöva byta befintliga komponenter?
Jag har bytt transistor som supporten sagt men inget bättre, nu igår fick jag igen besked att jag skulle byta ytterligare komponent.
Har meddelat dem att jag skickar tillbaka box nu och vill ha peng tillbaka.
De verkar helt ovilliga till att få tillbaka box till kina.
/Vistasol
Hej igen. Nu har de tydligen kommit en lösning och man ska sätta dit 6A Transistor så funkar de sen. Men skriv direkt till mydalle och inte med han svensken på dm800
Ja jagf ledsnade och skickade tillbaka alla. Orka hålla på när de kom lösning på lösning och ja pårova 5 lösningar till sist så blev de för mycket för moderkortet så den boxen funkas inge mer alls. Dock så gjorde ej det nåt och jag får andra boxar istället tillbaka![]()