Men jag har epg en vecka vilka program som ska sändas men jag har inte längre vilka avsnitt och infon om avsnitten som jag haft tidigare förut har det ståt en massa info i rutan jag la upp en bild på men nu är den bara tom
Men jag har epg en vecka vilka program som ska sändas men jag har inte längre vilka avsnitt och infon om avsnitten som jag haft tidigare förut har det ståt en massa info i rutan jag la upp en bild på men nu är den bara tom
Hmmmm.
Snälla kan vi ta det på svenska !! Totalt obegripligt, det du skriver. Använd gärna komma, punkt samt stor bokstav, då blir det genast lättare att läsa / förstå.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Haft samma problem som Niko så jag försöker förklara detta lite bättre så även Niko kan få hjälp.
Förut så stod det information om programmet i denna inringade ruta. Först står programnamnet, sen står informationen
TEX.
"Alaska: The last frontier" - Programnamnet
"Detta program handlar om två personer som försöker överleva i vildmarken på det naturen har att erbjuda. Säsong 2 Avsnitt 2." - Programinformation
Det har stått något liknande i denna ruta förut, men om jag förstår rätt så har denna information om programmet helt plötsligt försvunnit.
Hoppas det är det han menar och att det kanske förklarade det lite bättre.
tv2 zebra funkar bra
Tack så mycket kapish exakt det jag menar
Jag har prövat köra alla möjliga kanaler för att få program infon men jag får bara vilket program det är och ingen avsnitts info
har du testat med tv2 zebra ??