Lite intressant att det funkar med OpenPli som nämns ovan. Är inte CI+ aktiverat alls från CD för tillfället?
Är också väldigt nyfiken på frågan som ställts tidigare i tråden om det går att köra två kanaler samtidigt mot modulen.
Lite intressant att det funkar med OpenPli som nämns ovan. Är inte CI+ aktiverat alls från CD för tillfället?
Är också väldigt nyfiken på frågan som ställts tidigare i tråden om det går att köra två kanaler samtidigt mot modulen.