Jag provade en diseqc från biltema, samma problem. Någon som vet vad jag ska göra? Uppenbarligen är det inte fel på diseqc eller mina LNB då jag har en DM600 i ett annat rum kopplade till samma LNB som inte har några problem alls.
Jag provade en diseqc från biltema, samma problem. Någon som vet vad jag ska göra? Uppenbarligen är det inte fel på diseqc eller mina LNB då jag har en DM600 i ett annat rum kopplade till samma LNB som inte har några problem alls.
Hmmmm.
Dålig PSU ?
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Har testat många diseqc/switch genom åren och med facit i hand kan jag BARA rekommendera av märket Spaun. När alla andra "failat" så har Spaun alltid levererat.
Jag vet inte, jag provade med PSU från min dreambox och det är samma problem. Jag formaterade om den för någon dag sen och slängde senaste nightlyn från Openpli med samma problem. Jag vet att det inte är fel på LNB då jag har en DM600 kopplad till samma LNB som fungerar utmärkt.
Detta problem har uppkommit helt plötsligt och jag vet inte vad jag ska felsöka längre. Jag får in lock på Astra men inte på Thor.
Prova med Box type B: 6