Hej! Har läst att blackbox funkar dåligt från ios8 och uppåt. Ska krascha direkt med ios9.1. /Vistasol Ursprungligen postat av ekke201 Blackbox använder jag
Jag kör med Dreamdroid för Android sedan några år tillbaka. Den har alltid fungerat bra för mig.
Visa taggmoln
Forumets regler