Jag har kört den tyska grejen .men inte fått igång något. Dvs ja har haft bild kortare stunder, om längst kanske 5 minuter. Mestadels står det ingen CAM.
Skickat från min Elephone P8000 via Tapatalk
Jag har kört den tyska grejen .men inte fått igång något. Dvs ja har haft bild kortare stunder, om längst kanske 5 minuter. Mestadels står det ingen CAM.
Skickat från min Elephone P8000 via Tapatalk
Alltså, när jag kört initieringen så räknar den upp till 100, men sedan hittas ingen modul........ Jag lämnar tillbaka och kollar med Kjell&Co om dom har någon 1.2 variant.
--------
Lämnat tillbaka modulen och kollat runt bland olika säljare, men det verkar svårt att få tag på en R1.2 variant. Elgruvan i Uppsala kollar och jag skall återkomma senare i veckan.
Senast redigerad av Stickan den 2015-12-15 klockan 14:46.
Jag köpte min på Elgiganten som returex. Kanske var av ett äldre lager. Jag kan inte till 100% säga att versionen är anledningen till att min fungerar men eftersom ni är två (+ jag) som har haft problem med R2.0 känns det troligt. Min R1.2 har en nyare mjukvara (07.00.50.03.00.05 på R2.0 och 07.00.50.03.00.06 på R1.2). Är det inte så att R2.0an går att uppdatera genom en smart tv till .06 ?