kenta2, jasså säger du det, ok. Så det betyder alltså att en majoritet av boxarna som körs mot CD antagligen klarar av pairing vid det här laget. Sedan är ju frågan om CD bryr sig så mycket för min uppfattning är att det snarare var kanalerna i sig (bolagen) som tryckte på. Men det kanske inte är lika viktigt numera och pairing antar jag främst kommer gälla sportkanaler, filmkanalerna men att man inte bryr sig så mycket om övriga HD kanaler. Men det är ju som sagt inte givet, antagligen är dom rätt nöjda med hur pairing fungerat än så länge.

Sedan är det ju snällt av CD att man kan koppla ett kort till flera boxar, det gör ju att prylar som SmartWI fortfarande fungerar på originalboxar, även om gränsen bara är fyra stycken boxar i sig och att just dom pairade kanalerna inte fungerar men det är ju bara några stycken som är det, som någon skrev tidigare. Men det gör ju bara att just dom kanalerna inte fungerar, man kan inte titta samtidigt på flera TV-apparater, men i nuläget är ju knappast det en förlust anser jag.