Ser nu att du kör NewCS. Jag tror inte att de nyare Viasat-korten funkar med NewCS längre tyvärr.
Dessutom är det väl så att nyare Viasat-kort måste vara pairade med en ren SD-mottagare för att funka med oscam.

Du blir nog tvungen att byta till oscam tyvärr och dessutom se till att ditt Viasat-kort endast är pairat med en ren SD-mottagare.