OpenATV funkar perfekt. Men Open PLi vill inte kommunicera med dreamboxedit. Någon som kör OpenPLi i DM900?
Skickat från min S8 via Tapatalk
20V, vad är din erfarenhet?
OpenATV funkar perfekt. Men Open PLi vill inte kommunicera med dreamboxedit. Någon som kör OpenPLi i DM900?
Skickat från min S8 via Tapatalk
20V, vad är din erfarenhet?
Senast redigerad av Stickan den 2018-04-26 klockan 08:11.
Vu+Ultimo 4K DM900uhd DM920uhd DM7080HD