Ja, det ser OK ut. Det enda som ser lite konstigt ut är att du verkar ha två olika workgroups på nätet, LINDER och WORKGROUP. Så någon av dina enheter kör tydligen med WORKGROUP istället för LINDER. Det borde inte ha någon betydelse tycker jag, jag har haft två olika workgroups på mitt nät ibland och det ska inte vara något problem.
Du borde kunna nå pajen på typ \\192.168.1.xx i alla fall även om det är fel workgroup så jag blir inte klok på vad som kan vara problemet.




Svara med citat