Jag ska kolla efter jobbet.
Men vad finns det annars för alternativ ? Jag har också en server 2012 r2 som har några mappar utdelade. Kan man inte på enkelt sätt få min rpi att ladda upp till den per automatik en gång per dygn ?
Skickat från min SM-G928F via Tapatalk




Svara med citat