Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: au-problem

au-problem

Jag har frågat tidigare o jag gör det igen!!
    Jag har testat att bränna en Geo 34 CW fil på ett gold galaxy kort men när jag sätter det i mottagaren så får jag "kortet felvänt"!!!
    Jag tror snart jag testat allt.... Jag ser inte tv1000, cinema, ganal+, gul, blå och alla ppv kanalerna..
    Vad gör jag för fel!!??
    Jag har en Xsat-410 mottagare och infinity micro brännare....

Tacksam för snabba svar!!

Den boxen ska fungera med geo32 34. Har du lagt in serial och ppua. Annars får du pröva funcard och funviashark. Tycker det låter skumt att du får "kortet felvänt". Har du tryckt in kortet så långt det går (det har du naturligtvis) ?

jag har droppat textfilen över morphex och testat gjort geo 32,34,34cw..
    med 32 o 34 så försvinner film kanalerna efter några minuter, och sedan växlar de var 3:dje minut ungefär.. med 34cw får jag kortet felvänt..

LillTroll
    Gäst
    Jag skulle ju testa Funcard. Men med din brännare så funkar det inte med funcard. Hade du haft USB versionen av Infinity brännaren hade det dock gott.

Jo jag vet!!
    Det drabbar en själv att vara snål vid inköp av brännare!!! :-)

Men går det inte att göra nått åt saken??? Med goldgalaxy korten??

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss