Samma sak här med har hjälpt folk. Men den där 500kr boxen förstår jag inte. Verkar vara omöjlig att beställa. Deras hemsida är så krånglig och kundservice = 0. Inte ens telefonkö utan dem sade bara att försök igen senare!
Jag förstår att många säkert ringer dit nu och alla tycks ha lämnat det här till sista stund också. Men samtidigt tycker jag man har en sida där det går beställa boxen utan en massa jävla extra abbonemang! Är deras strategi att övertala folk ta en massa onödiga abbonemang för att boxen ska beställas via telefon???!
Är det bara jag som är blind eller är det så illa?
Aldrig varit med om liknande. Vill man ha en ny box hos cd, boxer, viasat etc är det bara klicka o beställa....
Finns dock andra sidor att beställa icke comhem boxar men som fungerar i deras nät.
Men en jävla panik har folk som sagt alla tv var också slutsålda på Icaså även på många näthandel.
Har en känsla att folk köper i panik fast dem egentligen inte ens skulle behöva. De flesta någorlunda moderna tv klararju digital kabel. Jag menar alla kan väl inte ha så gamla tv.
Sedan kan jag tycka comhem kunde gjort det här smidigare. Dvs släcka en mindre antal kanaler och lämna t ex Svt o tv4 analogt ett tag till. Det kunde dom gjort för 10år sedan men dom valde ju att koda det digitala utbudet så många körde analogt för att få tillgång till tv3, kanal 5 osv...än idag är det helgalet att t ex SVT HD är kodat, vi betalar ju för fan för den redan i skatten sen ska Comhem ha pengar för det!!!

så även på många näthandel.
Svara med citat