Javisst är det fult att man inte får public ip med alla operatörer!
Borde vara en självklarhet när det gäller fiber!
Är ju det som länge varit 4G största svaghet!
Men hittils har alla haft det jag testat. Märker också att bara för att man får ½ priset osv är det fakturavgifter och många verkar ha startavgift också.
Kommer mest troligt byta ut det här också, men blir nog Ownit.
Inga bra erbjudanden nu i alla fall hos andra.
Man får väl vänta till "black friday" det som är största lurendrejeri dagen för affärer så kan man göra stora deals på just bredband och telefoni
Både Telenor och Halebop hade ju bra deals. Då var jag bara för feg att byta bort Telenor som totalvägrade ge mig erbjudandet som gammal kund (väldigt konstigt beteende, men hos dem räknas man som ny kund om man inte varit kund under 1 månads tid). Vet någon hur andra operatörer gör, kan man t ex bli kund hos Halebop om dem erbjuder i år det där 6 månader fritt? Står hos många gäller 1 gång per hushåll men samtidigt får väl inte företag hålla listor om gamla kunder mer än 6 månader?
Som du säger är det ju B att inte få den hastighet man betalar, nu får jag det men tok för hög ping. Men A3 fungerar betydligt bättre hos mig än Halebop gjorde, men jag tackar Halebop som bjöd mig 2 månader helt gtratis surf![]()

Svara med citat