Jonken, aha. Jag har ingen erfarenhet av modulerna men jag vill minnas att NDS Videoguard inte har sådana moduler till privatpersoner
även om det fanns CA-moduler till SMATV system. Fast det var mer i början, sedan kom det boxar med det inbyggt så då blev det
svårare att få tag i dessa moduler. Jag vet eftersom jag har flertal sådana moduler över från ett tidigare system som var i drift.

Jag kan inte tänka mig att man väljer att gå över till det systemet utan det är mer troligt att det blir Conax eller något annat
system som gäller. Med tiden kommer nog alla viasat boxar att skrotas. Det enda tråkiga med just One Place boxen som
kör android TV är att kanalbyte inte är så snabbt men det är inte så långsamt att man blir irriterad. Borde kunna funka bättre
kanske men jag antar det beror på att boxen är slö. En snabb box med mycket krut i CPUn skulle nog bättre på detta
men det vet ju inte jag något om eftersom jag inte kan testa detta.

Jag har jämfört med den sista svarta boxen som CD hade innan One Place boxen kom och den är definitivt snabbare
på att byta kanal när man tittar via parabol men den kör ju linux. Där finns dock inte så mycket andra funktioner
jämfört med One Place boxen.