Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Depositionskort

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2010
    Inlägg
    551
    Tackad
    41 gånger

    Depositionskort

    Hejsan
    förr har jag haft ett depositionskort från canaldigital (conax)
    men för några år sen (minns inte när men det var innan Allente sammanslagningen iaf, minst ett år innan)
    så fick jag besked om att depositionskorten skulle avvecklas och jag kunde konvertera det till ett abonnemang (och då få x antal månader krediterat tack vare depositionen) eller skicka tillbaka det o få depositionen tillbaka.

    men nu när jag läser i andra forum verkar det som Allente återigen har depositionskort till svt.
    är det nån som vet?
    inte mkt lönt att fråga Allente eftersom dom absolut inte vill ge denna ”tjänsten”, det var ngt som svt tvingade dem till.

  2. #2
    Medlem piphalus avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    148
    Tackad
    24 gånger
    Frågade mitt ChatGPT:

    finns det depositionskort till SVT

    ChatGPT




    Ja, Allente erbjuder depositionskort för att se SVT-kanaler. Depositionskortet gör det möjligt för användare att enbart titta på SVT-kanaler utan att behöva abonnera på ett större TV-utbud. Kortet kostar 795 kr, men denna avgift återbetalas när kortet returneras till Allente​ (Allente)​​ (MinHembio)​.
    För att få ett depositionskort behöver man fylla i en beställningsblankett och skicka den till Allente. När de har mottagit och behandlat blanketten skickas kortet ut till användaren​ (Allente)​.
    För mer information om depositionskort och hur man beställer ett, kan du besöka Allentes kundservicesida här​ (Allente)​.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2010
    Inlägg
    551
    Tackad
    41 gånger
    Ja där ser man

    undrar om det bara gäller conax-boxar/moduler eller om det även går med videoguard utrustning
    det står ingenstans

Liknande ämnen

  1. Depositionskort
    Av Stickan i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2019-09-08, 19:03

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss