Besparingar och avhopp på svt
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...rofiler-lamnar
och ja de ökade kostnaderna för marknätet sen tv4 och boxer hoppat av är en del i det.
efter årsskiftet blir det bara 3 kanaler kvar, lika många som på den analoga tiden




Svara med citat