Ursprungligen postat av joakim95 Hade varit bättre om de lagt ner SVT24 istället som inte sänder dygnet runt, den kan ju kanppast ha fler tittare. Fast den delar väl kanal med barnkanalen? Barnkanalen ser jag viss poäng med att ha kvar, alla föräldrar har inte råd med en massa streaming abo.
Forumets regler