Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Boxerstrul

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Loom80
    Gäst

Boxerstrul

Jag har precis gjort ett nytt guldkort till senda men får inte igång det med koderna från 26/11-02 det står bara att kortet inte hanterar dessa kanaler. Jag har gjort kort till min box (nokia) förut och fått det att fungera så om inte tillvägagångsättet att göra kortet har förändrat sig sen i våras så vet jag fan inte vad jag gör fel. Stämmer koderna från 26/11 ? Jag använder en infinity USB den här gången och tar ett tomt guldkort och lägger in nokia_ee.hex + picfile.hex och uppdaterar via fjärren med 26/11 koderna. meen inte blir det nått :-( är det nån som har better now how när det gäller det här så vore jag tacksam för hjälp !!

Nope koderna från den 26/11 är ur bruk.
    Nya koder från den 9/12 Åh dessa finns på kod sidan.

Mvh Hoqqe
    Här finns Guider & Filer
    REGLER för forumet
    Alla frågor du har ställ dem i forumet. Inte i PM.

Loom80
    Gäst
    jag har provat koderna från den 9/12 ochså ..med tyvärr samma resultat . Fungerardom koderna för er andra ?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss