Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Keyfinder hjälp.

  1. #1
    vukan
    Gäst

    Keyfinder hjälp.

    vet inte om det är rätt å fråga i detta forum men jag testar... jag är med ucs och håller på "knäcka" via2. problemet är att keyfinder låser sig bara efter sån minuts användande... det gjorde den inte i början utan har börjat hända nu senaset tiden. vad ska jag göra?

  2. #2
    Vad menar du med "låser sig"?
    Dumpar programmet och kommer det upp felmeddelanden?

    Eller menar du att programmet låser datorn?
    Kör alltid med priority reglaget längst till vänster
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    vukan
    Gäst
    alltså datorn låser sig... jag kan inte ens öppna aktivitetshanteraren (ctrl, alt del) utan jag måste starta om datorn genom att stänga av den med on/off knappen.
    jag har kört med reglaget max till höger och max till vänster med den låser sig ändå...

  4. #4
    Har ingen vettig förklaring eller teori.
    Men om du är säker på att det är keyfinder som är boven så skulle jag tro att någon eller några av filerna är korrupt.

    Prova att ta bort allt utom areas.txt och lägg in allt annat på nytt igen
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    zkurvic
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av vukan
    alltså datorn låser sig... jag kan inte ens öppna aktivitetshanteraren (ctrl, alt del) utan jag måste starta om datorn genom att stänga av den med on/off knappen.
    Det där låter som en typisk överhettning av din processor. Troligtvis har kylningen i din dator börjat bli lite sämre, kontrollera temperaturen på din processor, du kan göra det med antingen i BIOS eller installera nån form av hårdvarumonitor i OS'et. Läs manualen till ditt moderkort för mer info.

  6. #6
    zkurvic
    Gäst
    btw, om du har en lite äldre dator (än ca ett-två år) så är det heller inte säkert att ditt moderkort har inbyggt överhettningsskydd vilket kan innebära att du bränner upp både processor och moderkort om du inte är aktsam. Mitt råd är att se över din kylning. Troligtvis har din fläkt sett sina bästa dagar, eller så behöver du kanske bara smeta på lite ny kylpasta på processorn...

Liknande ämnen

  1. AES-keyfinder
    Av Kalle_P i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 12:44
  2. UCS Keyfinder, vad gör den?
    Av the judge i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-17, 21:11
  3. Ucs 2000 keyfinder
    Av Dedu i forum Övrigt
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2004-05-03, 16:45
  4. Search speed på UCS Keyfinder
    Av fagerhultarn i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 19:34
  5. usc KeyFinder
    Av lemmy i forum Övrigt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2003-11-13, 23:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss