Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Jag har fått det nya kortet, piratkortet fungerar

  1. #1

    Jag har fått det nya kortet, piratkortet fungerar

    Jag har fått det nya piratkortet men har inte stoppat det nya kortet! Vad skulle hända om jag skulle stoppa det nya!! :lol:

  2. #2
    Har de skickat ett nytt kort till dig är sannolikheten stor att de dödar dina gamla mk:s inom några dagar. Om du har ett piratkort gjort på ditt gamla kort, kommer det att lägga av. Så stoppa in ditt nya kort du.

  3. #3
    Okej! Men vad händer då? Om de dödar mina Mk:s. Kan jag inte stoppa kortet då?

  4. #4
    har du ett remote kort kommer du att kunna uppdatera den själv för hand.. ett bra tag framåt.. dem kommer att köra pararellt ett bra tag mistänker jag..

  5. #5
    Ja, det har jag. Men om jag stoppar mitt nya kort då måste bränna om mitt guldkort och det finns ingenting att göra, va?

  6. #6
    Comhem kan aldrig veta vilka kort du använder och när du har stoppat i kortet eftersom en dekoder bara tar emot signaler.

  7. #7
    Men kan man bränna det nya kortet eller är det omöjligt än?

  8. #8
    Förstår inte riktigt vad du menar. Vill du läsa av ditt nya kort?

  9. #9
    Si!! det vad det jag menade!! Kan man göra det? Eller är det som är så komplicerad?

  10. #10
    Jepp. Det går inte att få ur nånting ur dem...Sorry.

Liknande ämnen

  1. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-05-17, 01:13
  2. [LÖST] Megapic-kortet fungerar inte
    Av tobbe i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-03-01, 19:13
  3. nya kortet fungerar ej i humax?
    Av GreenGoblin99 i forum Com Hem
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2004-02-11, 09:40
  4. [LÖST] Hur länge fungerar m2 kortet innan dem byter koder??
    Av sonnyman i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-27, 12:29
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-10, 17:15

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss