Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Nya kanaler

Nya kanaler

Jag har märkt att det har kommit nya kanaler till min kanal lista.
    Men jag kan inte se några av dem, vad kan vara felet?

om du gör en sökning här på forumet så komemr du finna många intressanta svar... eller leta dig fram går ju också

Alla nya kanaler fungerar bara i Göteborg . Bara fyra av de fungerar i övriga sverige.
    Mvh // tropical

Alla Nya kanaler

Kan man inte byta nätverksnummer eller nåt. något sätt måste det finnas för att få det att fungera i sthlm.

Jag har ringt och pratat med comhem , de säger att de håller på att bygga ut så det funkar i hela landet , men just nu är det Gbg som gäller än så länge. De ville se om det fanns intresse för de nya kanalerna och som det ser ut så är det många som har hört av sig . Så tålamod , det kommer. :lol:
    Mvh // tropical

Tack för svaret!!

hej !

De fem allmännyttiga bostadsbolagen i Göteborg och com hem har startat ett samarbete där båda parterna är med och delar på de investeringskostnader som krävs för att lansera de cirka 30 hemlandskanalerna.

Tjänsten kräver stora investeringar per ort, och com hem ska förhandla med de större bolagen på orter runt om i Sverige om liknande samarbeten som vi har med Allmännyttan i Göteborg. Vår förhoppning är att kanalerna så småningom även ska kunna beställas i övriga Sverige.

Med vänlig hälsning
    lovecard

Liknande ämnen

1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 16:32
  2. Sirius kanaler blir Astras kanaler?!
    Av Snouser i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 14:49
  3. Sky-kanaler o irdeto-kanaler
    Av Mr ramme i forum Irdeto
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-03, 00:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss