Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Fakenycklar.....

Fakenycklar.....

Skickar inte ComHem ut fakenycklar längre?
    Har kört med FK med Slipstream ett tag nu. Men fick för mig att göra ett vanligt GK AU/Remote bara för att testa. Och det funkar galant. :P

Sen kom jag på en grej som jag bara måste fråga om.

Varför över huvudtaget finns det möjlighet att gå in i menyn och finna "Byte av hemlig kortkod"??
    Den biten använder man ju inte överhuvud taget om man abbonerar på vissa kanaler och beställer det man vill se. Signalerna skickas ju ut automatiskt.
    Om jag skulle ha ett abb och beställa en film så behöver jag ju inte knappa in några koder. Det sker ju automatiskt.

Så vad är det till för???

santiago_99
    Gäst
    HEJ!
    JAG ANTAR ATT DET ÄR TILL FÅR ATT UPPDATERA MED REMOTE.. RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL?

:roll: Det är ju det jag inte behöver. Guldkortet fungerar klockrent, inhen röd ruta här inte. :lol:

Zetagi
    Gäst
    Har du testat Canal 80 ?

// Zetagi

Liknande ämnen

1. "Röd Ruta" = ComHem Skickar ut Fakenycklar
    Av jaimeestocolmo i forum Com Hem
    Svar: 167
    Senaste inlägg: 2003-11-13, 16:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss