Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Nokia 210s

Fred
    Gäst

Nokia 210s

Är det någon här som använder en Nokia 210s?

Fred.

leinad_82
    Gäst
    jag har en sån men det går inge vidare för mig. har du fått hjälp på nåt sätt av någon så kan väl du hjälpa mig mä? MVH leinad

Fred
    Gäst

Nokia 210s

Det enda som gäller är att mosca ett orginal kort för att få Viasat om man inte kör med en viaccess modul då funkar piratkort...men jag tycker den är väldigt ostabil...trots orginal kort så hänger den sig ibland...och jag kör med en conax modul 1.0 och det är skitkass bild på fyran och femman nästan jämnt och ettan och tvåan går inte att se på det är för fladdrigt...och jag har kört samma antenn och modul med en Humax 5300 tidigare utan problem...

Fred

Bushmasters
    Gäst

210/212

Det funkar med silvercard oxå men boxen startar om då och då

Fred
    Gäst

Nokia 210s

Jag har tyvärr inte fått det att funka med annat än orginalkort...har provat guld,fun,megapic och silver...! menar du att mottagaren startar om av sig själv och sedan funkar eller fryser bilden mellan varven och du får starta om skiten själv??? på min mottagare krävs även att man gör den strömlös ibland och det kan hända även med orginalkortet i...!

Fred.

Liknande ämnen

1. [LÖST] Relook 210s HDTV PVR
    Av i forum DGStation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 08:38
  2. nokia 210s
    Av west ham i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-25, 14:42
  3. [LÖST] Nokia 210s
    Av Zkold i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-03-17, 08:00
  4. nockia 210s-212s
    Av wiggen-cx i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-07, 14:50
  5. Nokia 210s!
    Av Ronster i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-14, 19:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss