Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Experternas råd

Experternas råd

Det skulle vara bra om alla experter och de som förstår sig på detta med comhems systembyte, att de ger lite råd till alla som sitter i ovisshet .
    Det är för många frågor som är samma i olika inlägg.
    :arrow: Vad ska jag göra :?:
    :arrow: Blir det nya systemet knäckt :?:
    :arrow: Ska jag lämna tillbaks dekodern :?:

:wink: :roll: :wink: :roll: :wink:
    Mvh // tropical

Gäst
    Det kommer att komma en FAQ rörande Comhem och deras kortbyte så småningom som klargör det som är känt. T-bird har tagit ett bra initiativ!!

Frågan "vad skall jag göra" går inte att ha i en FAQ. Slutsatsen vad man skall göra blir högst personlig. Tycker du att abonnemanget är värt sitt pris så är det till att betala, om inte måste du avstå.

/Spock

PS. Detta med experter är ett olyckligt val av ord. Alla är nämligen självutnämnda... Vilka som verkligen är kunniga och inte måste Du bilda dig en egen uppfattning om genom den samlade historiken av posts och riktiga fakta DS.

Ok, jag kanske formulerade mitt inlägg lite fel . Min tanke var bara att folk skulle kanske låta bli att fråga om samma sak i olika inlägg.

Och alla ni( comhit crew) som är så kunniga på det här , så behöver ni nog inte ta illa upp när man kallar er för experter . För det är inget illa menat.
    Mvh // tropical

Gäst
    @tropical

Ingen tar illa upp av det. Jag ville bara understryka att mycket är spekulationer och inte absoluta fakta. Hursom, T-bird har postat en FAQ som jag tror är det du efterfrågar, se den andra tråden ovan. Och du har helt rätt, det är för många frågor som redan ställts och för få nya som inte ställts.

FAQ's tror jag hjäper upp det hela en aning. När Boxer och Viasat får tummen ur kommer forumet att överflödas med samma frågor om och om igen. Lösningen för att bevara ordningen blir att hänvisa till FAQ's. Ingen kommer att orka svara "Det kan du inte" på frågan "hur läser jag ur mitt nya Viasat/Boxer/Comhem kort?" 100 ggr per dag.

/Spock

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss