Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Autoupdaterande kort som funkar

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Autoupdaterande kort som funkar

Tjenare.. Jag fixade ett guldkort idag med autoupdate på, allt funkade kanon. Det tog 5 min sen funkade samtliga kanaler. Skulle bara säga det.. så att ni vet att det finns fungerande kort även till det nya systemet menar jag.. vet ej var man kan få tag i filerna bara? Jag köpte kortet färdig-proggat för en 3-hundring :smile: Återstår bara att se hur länge det funkar :?

Vet någon hur man läser av kortet jag har? för jag vet inte viken typ det e.. Så jag inte tar sönder det när jag läser det menar jag??

Att det skulle vara "det nya" systemet kan du glömma :-(

Så det lär slockna samtidigt med alla andra kort

Nja...Det kommer nog att sluta fungera när släcker nuvarande system. Det du har på guldkortet är viaccess. I det nya systemet är conax implementerat och ett guldkort kan inte hantera det.

Hmm

men mitt gamla kort har redan slutat fungera, men det e klart "alla gammla" har klart inte slutat fungera ännu.. Hmm tänkte inte på det..
    När e den absoluta "deadlinen" för dom gamla?

Antagligen så fort alla nya kort är ute och inga klagomål är inkommet. Då mina vänner är det slut!!

Re: Autoupdaterande kort som funkar

Citat Ursprungligen postat av D-Dozer
    Tjenare.. Jag fixade ett guldkort idag med autoupdate på, allt funkade kanon. Det tog 5 min sen funkade samtliga kanaler. Skulle bara säga det.. så att ni vet att det finns fungerande kort även till det nya systemet menar jag.. vet ej var man kan få tag i filerna bara? Jag köpte kortet färdig-proggat för en 3-hundring :smile: Återstår bara att se hur länge det funkar :?

Vet någon hur man läser av kortet jag har? för jag vet inte viken typ det e.. Så jag inte tar sönder det när jag läser det menar jag??
    :lol: :lol: HAHAHA....känn dig blåst på 300 pix.....tror du vi e tappade allihop här eller? :!: :?:

Nu ska du inte var sån Nikqusta . Alla blir vi lurade av någon nasare nångång

Ditt gamla kort slutade att funka för att com dödade nycklarna
    inget konstigt alls ditt nya kort är pressis lika dant fast med nya nycklar som funkar

Hmm. Har en mottagare, Shark c410 som stödjer viacess + conax. Borde det inte fungera på något sätt då?

Läs det inklistrade inlägget om comhems nya kort så förstår du varför det inte kommer att fungera.

Liknande ämnen

1. Funkar detta kort?
    Av jappish i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 14:44
  2. P-kort funkar (lite)
    Av öcsi i forum Boxer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-02-26, 17:53
  3. C+ funkar med p-kort???
    Av headshead i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-08-26, 14:37
  4. Titanium-kort funkar
    Av Deas i forum Canal Digital
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2004-01-31, 16:56
  5. AU kort funkar inte
    Av lotus_2000 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-03-23, 18:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss