Läste om detta erbjudande. Köpa box för 495;- är ju inte helt fel.... OM man hade kunnat använt piratkort, vilket man tydligen inte kan på nåt sätt längre.

Är jätte trött så jag orkar inte leta.

Är allting blockat? Kan ingen använda sina piratkort längre eller när deras uppgradering är klar?


(Har varit helt borta ur loopen sen länge tillbaka, hade ingen aning om att allt blivit blockat...)