Jag har f.. kort .. & när jag programmerar det så går det att se kanalerna.. men så fort man stänger av mottagaren ex. så försvinner vissa kanaler?!
Vad är fel?
tack på förhand
Jag har f.. kort .. & när jag programmerar det så går det att se kanalerna.. men så fort man stänger av mottagaren ex. så försvinner vissa kanaler?!
Vad är fel?
tack på förhand
Hehe, ursäkta att jag leker språkpolis men måste bara få kommentera denna mening:
Om du stänger av mottagaren, försvinner inte alla kanaler då? :roll:men så fort man stänger av mottagaren ex. så försvinner vissa kanaler?!
/Spock
PS. Som man frågar får man svar... DS.
Det va ju roligtMen , När man sätter IGÅNG mottagaren igen, så fungerar inte alla kanaler.. bättre nu Spock ? :=)
Du kanske ska komma med lite mer info när du ändå är i farten. tex vad du har för box och kort.... Det kan ju va bra om du talar om det som behövs för att folk ska kunna hjälpa dig.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Saken är den... Har f..c... som ja sagt innan .. Går hur bra som helst att bränna & så .. Sen efter ett tag, om man tillex. stänger av mottagaren, sen sätter igång den, så går det ej att se på vissa kanaler av dom jag bränt ut. T.ex tv3 & alla 1000 & cinema kanaler försvinner så man får bränna om kortet, sen fungerar det igen. är jag förstådd nu?
Har canal digital mottagare-Pioneer.
Mvh
Kalle
Med din Pioneer receiver samt formodentlig Viasat red cam vers. xx xx xx
skal du bruge Goldcard & Geo 34 keys så har du inget probs. med din Pioneer
:wink:
Vad kör du med för filer till ditt funcard då?
funvxs eller slipstream?
Slipstream brukar fungera ypperligt i alla red cam