det verkar vara givet att det är svenskar som som skall lösa det här mysteriet med comhems nya...Det blir en tung uppgift att gå vidare med.Men vi skall inte underskatta oss svenskar.Vi är uthålliga och mycket envetna.Självklart kan man även i framtiden föra en diskussion med utländska pirater om detta system...
Man brukar säga att hoppet är det sista som överger människan.Jag tycker det är viktigt att slå fast detta.Om alla skulle gå runt och säga att det är helt omöjligt att knäcka detta...kan detta medföra att vi skrämmer bort var enda en som vill lösa detta.Tråkigt, det nya har ju inte ens kommit igång fullt ännu, så helt 100 på att detta inte går att lösa kan man ju inte vara,rätta mig gärna!Är det så att vi svenskar skall lösa detta,skräm inte iväg dem i öppningsfasen.Vi bör istället uppmuntra varenda liten kotte,proffs eller nybörjare att jaga så mycket de bara kan om detta ämne.Självklart finns ej speciellt mycket info. att få tag på ännu men ännu mindre kommer att dyka upp om vi säger att det är kört innan vi börjar.Jag vet att det är mycket svårt med positivt tänkande ang. detta.Det är det nästan med allt nytt här i världen.Men vi kan inte bara ge upp.Är det så lösningen blir en blocker,någon form av digitalfilter e.d. so what! Men jag tycker inte att vi bara skall säga att det är kört,iallafall inte innan vi ens börjat!!//MVH :shock: :lol: