Sidan 10 av 16 FörstaFörsta ... 89101112 ... SistaSista
Resultat 91 till 100 av 158

Ämne: i kväll stänger comhem ner sitt gamla system !!!

Citat Ursprungligen postat av schuni
    Sluta skriv !! Sov inte, ät inte, drick inte. Alla som vet och kan nåt. Ägna hela er tid åt att hitta en lösning till denna katastrof !!
    Kan inte leva utan mitt kort, uhhh livet suger nu. Pust
    nu är det väl ändå att t i lite... att inte äta.. hehe men jag försåtr din reaktion.. känns jävligt konstigt utan free TV

Glocker
    Gäst

suck

Fan...Detta e ju inte kul...Jaja,,Det bara ringa asen och säga tack o hej till 8 favoriter..AS,AS,AS Till JULEN också..Fan,grymma dom är.

Sharpy
    Gäst
    Japp!!! Nu la mitt av med!!! :evil:
    Skit oxå, fans jävla skit, inte nu mitt i filmen!!
    OK, nu r d upp till er grabbar som håller på med detta att fixa det, kom igen nu, jag vet att ni kan fixa det, jag tror på er, DU som heter Luke, använd KRAFTEN för fan så kläcker du detta på noll tid!!!! :twisted: :twisted:

Till alla moderators tack för denna fina forum!!!!! 8) :lol:

Fidde_1
    Gäst
    Sluta skriv !! Sov inte, ät inte, drick inte. Alla som vet och kan nåt. Ägna hela er tid åt att hitta en lösning till denna katastrof !!
    Lär dig stava innan du hoppar på folk här. Sådana som dig vill vi inte ha här. Hur är det med grammatiken? :evil: :evil: :evil:

Citat Ursprungligen postat av Fidde_1
    Lär dig stava innan du hoppar på folk här. Sådana som dig vill vi inte ha här. Hur är det med grammatiken? :evil: :evil: :evil:
    '

håller med dig där

Färsking
    Reg.datum
    Oct 2003
    Kan man införa åldersgräns i forumet?

det är ju inte vidare bra ide... hur tror du att det skulle kunna funka..

Såja. Sluta böla. Börja jobba. På något sätt skall man väl kunna få tag i den röda tråden och börja nysta upp dom fina röda rutorna som visas på alla betal kanaler......

:lol:
    "KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER"

Jag har länge bara varit in och läst här på forumet, men nu får jag försöka hjälpa till så vi kan titta på gratis tv.

Ringde comhem idag och fixade 8 favoriter, tjejen jag talade med sa att jag inte var den första som tecknade abonemang idag, undrar varför.

Sticker in på #comhit..

/Daniel

nu var det roliga slut

Mitt G-kort slutade att fungera igår men det lustiga är att det gjorde det nya kortet oxå . :-(
    Det fungerade inte imorse heller hade ställt den på prog 80 över natten
    är det inte igång när jag kommer hem så ska dom nog få veta att dom lever. :twisted:
    Tack för en bra sida

Liknande ämnen

1. Spara gamla Comhem kort
    Av skalman77 i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 11:38
  2. Kommer comhem byta system i gamla UPC hus?
    Av zomeone i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-02, 12:34
  3. Byter de till samma system som comhem?
    Av Robban11 i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 18:37
  4. Comhem har inte bytt system!!
    Av Prince i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-11, 18:34
  5. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-11-13, 22:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss