Hej.
På sätt och vis är det deras ansvar. Jag har oxå varit i kontakt med keycard med samma resultat. ett negativt svar.
När man sen går inte på http://www.shark-electronics.com så kan man läsa att det är bara återförsäljare som får ställa frågorna, och privat personerna får ta det som kommer.
Jag har skickat ett mail om det kommer att komma någon uppdatering på boxen, men jag har inte fått något svar än. Återkommer isåfall (Jag tycker att alla berörda skall skicka några mail om dagen så det blir lite tryck).
Själv så tycker jag det är konstigt att ett företag inte har något på sin sida där privat personer kan ställa frågor, samt lämna buggrapporteringar. När dom flesta företag har det idag, då dom vet att en sådan tjänst oftast ger nöjda kunder (om ett problem går att lösa så är det bara ett problem tills det är löst).
Å sen en sida på engelska är väl kanske inte så fel!!! Danska och sen alla dessa franska å italienska sidorna.... :evil:
Det va allt jag hade att säga just nu.
// Mathias 8)