Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Olika grupper...

assåå ni har dels rätt när ni säger tänk om comhit's crew är comhem.. men dels har ni fel... just i den här situationen måste vi kunna förlita oss på varann.. för om alla tänkte så... tänkt så o tänk si.. me mera.. vi skulle ha stått bara på ruta ett då hela tiden... då skulle ingen ha vågat göra nåt

@ Ray: Hur ser ni på att en Com Hem anställd kan bli medlem hos er och därigenom ligga före oss pirater i utvecklingen? Det är ju inte helt ologiskt om det finns Com Hem anställda medlemmar härinne?

Kanon forum annars

Det finns säkerligen folk från både ComHem, Viasat, Boxer och Stop eller va fan som helst här inne.

Hur skulle vi kunna hindra dom?
    Har man ett öppet forum så har man, och man får både goda och mindre bra medlemmar alla är välkomna.

Även bolagen behöver hålla sig uppdaterade inom det senaste i piratvärlden

Vi kanske ska öppna en egen avdelning för dom så att dom har nått och kackla om också (så kan vi tjuvkika lite) :lol: :lol:

Klart man inte kan stoppa det men om nån skulle komma med någon info så kan ju någon från Com Hem gå in här, läsa och sedan rapportera om det på morgon mötet imorgon bitti. De kan sedan modifiera felet och därigenom ligga ett steg före oss.

Notera att detta inte är kritik emot Comhit Crew utan bara ett tråkigt konstaterande från min sida.

Citat Ursprungligen postat av Tommie
    Klart man inte kan stoppa det men om nån skulle komma med någon info så kan ju någon från Com Hem gå in här, läsa och sedan rapportera om det på morgon mötet imorgon bitti. De kan sedan modifiera felet och därigenom ligga ett steg före oss.

Notera att detta inte är kritik emot Comhit Crew utan bara ett tråkigt konstaterande från min sida.
    Om någon nångång löser problemet med det här nya korten, så tror jag inte att comhem fixar en mot åtgärd på en kafferast..... 8)

Citat Ursprungligen postat av nikgusta
    Citat Ursprungligen postat av Tommie

Om någon nångång löser problemet med det här nya korten, så tror jag inte att comhem fixar en mot åtgärd på en kafferast..... 8)
    nee de tror inte jag heller... jag menar bara kolla hur lång tid de tog för de att införa de här nya systemet..

Jag tror att några här glömde hur de har lärt sig allt om piratkort överhuvudtaget. Altså genom att läsa information från det här (underbara) och alla andra forum. Man kan inte lösa problemmet genom att hålla informationen hemlig utan man måste sprida info vidare. Forresten så var inte naiva och tro inte att det skulle gå att vara superhemlig. Inte på Internet iaf. Förr eller senare info skulle läcka. Eller vad tycker ni /MVH

Det finns ingen jävla stans man kan vara hemlig, så lägg ner diskussionen.

håller med dej där alvar helt och hållet..

Liknande ämnen

1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 13:08
  2. olika dc++
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-12-09, 13:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss