Ja just nu medans dom kör båda systemen parallelt, sen går dom över till enbart CAS5 (conax?) :cry: när dom har testkört klart.. läste nånstans om det.Ursprungligen postat av season_man
Ja just nu medans dom kör båda systemen parallelt, sen går dom över till enbart CAS5 (conax?) :cry: när dom har testkört klart.. läste nånstans om det.Ursprungligen postat av season_man